Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych - Ogłoszenie ws. naboru głównego specjalisty ds. kierowania projektem „Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”

Ogłoszenie ws. naboru głównego specjalisty ds. kierowania projektem „Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”

Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. kierowania projektem

„Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”

realizowanego w ramach Działania 2.6 Wysoka jakość polityki na rzecz włączenia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w Samodzielnym Stanowisku Pracy do Spraw Obsługi Realizacji Projektów.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Głównym zadaniem będzie:

  • odpowiadanie za realizację zadań w ramach projektu „Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”, w szczególności za bieżące zarządzanie projektem, kontrolę osiągania zakładanych rezultatów w projekcie, nadzorowanie dokumentacji finansowej, w tym wniosków o płatność oraz komunikację z pracownikami Biura i instytucjami zewnętrznymi, w tym z Partnerami projektu oraz Instytucją Pośredniczącą – MRPiT,
  • odpowiadanie za dokumentację związaną z realizacją projektu, w tym za jej kompletowanie i przekazywanie do instytucji zewnętrznych, np. Instytucji Pośredniczącej,
  • przygotowywanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
  • ­analizowanie i monitorowanie działań realizowanych w projekcie oraz podejmowanie działań naprawczych w razie potrzeby,
  • nadzorowanie zgodności projektu z wytycznymi programowymi, politykami horyzontalnymi, w tym równości szans i niedyskryminacji oraz równouprawnienia kobiet i mężczyzn.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze realizacji programów współfinansowanych ze środków UE,
  • ­komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1),
  • znajomość SL 2014 – Centralnego Systemu Teleinformatycznego,
  • ­znajomość SOWA – Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych,
  • ­znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • ­znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • ­­znajomość zagadnień z obszaru pomocy publicznej,
  • ­znajomość Europejskiego Funduszu Społecznego,
  • ­­znajomość PO WER w tym Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych PO WER,
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • ­umiejętność współpracy,
  • ­komunikatywność,
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Warunki zatrudnienia:

  • możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7:30 a 9:00,
  • możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7:00 do 15:00,
  • praca administracyjno-biurowa,
  • opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
  • możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
  • po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego,
  • bufet pracowniczy,
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem,
  • pokój dla rodzica z dzieckiem. Tzn. pokój, w którym pracownik może wykonywać obowiązki służbowe (np. posiada komputer i telefon), a dziecko może się bawić (pokój wyposażony w zabawki i miejsce dla dziecka),
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
  • dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS),
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych,
  • refundacja wydatków na cele kulturalne.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek przy ul. Żurawiej 4A jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych,
  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
  • do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami,
  • jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów,
  • dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych),
  • jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
  • ­   weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
  • ­   sprawdzian wiedzy lub umiejętności.

Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:

  • oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow
  • ­oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
  • ­dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
  • ­w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu,
  • ­w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
  • ­spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego,
  • weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
  • w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji,
  • oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).,
  • uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Inne informacje:

  • wymagane dokumenty należy złożyć w formie papierowej lub przesłać w terminie do dnia 3 stycznia 2022 r. na adres:

Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej

ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: BON-12 (o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)

Aplikację można złożyć:

  1. osobiście w siedzibie urzędu,
  2. przesłać pocztą,
  3. przez Internet za pomocą ePUAP

Dane osobowe – klauzula informacyjna

  • kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze,
  • administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, info@mrips.gov.pl 
  • kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora,
  • cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej,
  • informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej,
  • okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji,
  • podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO,
  • uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania,
  • w trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

 

 

 

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2021-12-20 14:24przez:
Opublikowano:2021-12-20 15:04przez: Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Zmodyfikowano:2021-12-20 15:03przez: Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Podmiot udostępniający: Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Odwiedziny:1247

Rejestr zmian

  • [2021-12-20 15:03:23]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 15:03:07]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 15:01:41]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:57:55]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:54:30]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:53:21]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:41:18]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:30:03]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:26:57]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:24:45]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  • [2021-12-20 14:21:21]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.