Ogłoszenie ws. naboru głównego specjalisty ds. kierowania projektem „Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”
20 grudnia 2021
Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. kierowania projektem
„Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”
realizowanego w ramach Działania 2.6 Wysoka jakość polityki na rzecz włączenia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w Samodzielnym Stanowisku Pracy do Spraw Obsługi Realizacji Projektów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Głównym zadaniem będzie:
- odpowiadanie za realizację zadań w ramach projektu „Włączenie wyłączonych – aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy”, w szczególności za bieżące zarządzanie projektem, kontrolę osiągania zakładanych rezultatów w projekcie, nadzorowanie dokumentacji finansowej, w tym wniosków o płatność oraz komunikację z pracownikami Biura i instytucjami zewnętrznymi, w tym z Partnerami projektu oraz Instytucją Pośredniczącą – MRPiT,
- odpowiadanie za dokumentację związaną z realizacją projektu, w tym za jej kompletowanie i przekazywanie do instytucji zewnętrznych, np. Instytucji Pośredniczącej,
- przygotowywanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
- analizowanie i monitorowanie działań realizowanych w projekcie oraz podejmowanie działań naprawczych w razie potrzeby,
- nadzorowanie zgodności projektu z wytycznymi programowymi, politykami horyzontalnymi, w tym równości szans i niedyskryminacji oraz równouprawnienia kobiet i mężczyzn.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze realizacji programów współfinansowanych ze środków UE,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1),
- znajomość SL 2014 – Centralnego Systemu Teleinformatycznego,
- znajomość SOWA – Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych,
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość zagadnień z obszaru pomocy publicznej,
- znajomość Europejskiego Funduszu Społecznego,
- znajomość PO WER w tym Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych PO WER,
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów,
- umiejętność współpracy,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera: MS Office,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Warunki zatrudnienia:
- możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7:30 a 9:00,
- możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7:00 do 15:00,
- praca administracyjno-biurowa,
- opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
- po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego,
- bufet pracowniczy,
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem,
- pokój dla rodzica z dzieckiem. Tzn. pokój, w którym pracownik może wykonywać obowiązki służbowe (np. posiada komputer i telefon), a dziecko może się bawić (pokój wyposażony w zabawki i miejsce dla dziecka),
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
- dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS),
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych,
- refundacja wydatków na cele kulturalne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek przy ul. Żurawiej 4A jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych,
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
- do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami,
- jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów,
- dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych),
- jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
- weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
- sprawdzian wiedzy lub umiejętności.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow
- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu,
- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
- spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego,
- weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji,
- oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).,
- uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Inne informacje:
- wymagane dokumenty należy złożyć w formie papierowej lub przesłać w terminie do dnia 3 stycznia 2022 r. na adres:
Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: BON-12 (o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)
Aplikację można złożyć:
- osobiście w siedzibie urzędu,
- przesłać pocztą,
- przez Internet za pomocą ePUAP
Dane osobowe – klauzula informacyjna
- kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze,
- administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, info@mrips.gov.pl
- kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora,
- cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej,
- informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej,
- okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji,
- podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO,
- uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania,
- w trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
Metryczka
Wytworzono: | 2021-12-20 14:24 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2021-12-20 15:04 | przez: Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych |
Zmodyfikowano: | 2021-12-20 15:03 | przez: Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych |
Podmiot udostępniający: | Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych | |
Odwiedziny: | 1247 |
Rejestr zmian
- [2021-12-20 15:03:23]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 15:03:07]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 15:01:41]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:57:55]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:54:30]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:53:21]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:41:18]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:30:03]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:26:57]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:24:45]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
- [2021-12-20 14:21:21]Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.